קורונה – כל מה שצריך לדעת

מי שחושב שהקורונה זה הדבר הכי גרוע שקרה לנו בחיים, צודק ומי שחושב שזו ההזדמנות הכי גדולה ב 100 השנים אחרונות, גם צודק. כמו תמיד, נקודת המבט של המתבונן, היא זו שקובעת את הלך הרוח.

יחד עם זאת, עובדים רבים, מצאו את עצמם ללא עבודה וללא פרנסה ונאלצו למצוא תחליפים מהיום למחר. מעסיקים רבים, ניצלו את המצב (ולא לטובה) בכדי לנסות לצמצמם נזקים עם גבם של העובדים. בין אם פוטרת או הוצאת לחל”ת ללא תאריך חזרה לעבודה נראה לעין, ובין אם היה לך עסק עצמאי שעכשיו סגור עד הודעה חדשה, מגיע לך לדעת מהן זכויותיך ולא להתבייש לעמוד עליהן.

אספנו כמה קישורים אשר יעזרו לכם להישאר מעודכנים בנושא.

בקישורים תמצאו מידע עדכני על מגיפת הקורונה והשלכותיה על עובדים, עצמאיים ועסקים, הטבות לקבוצות אוכלוסייה שונות, הטבות לשכירים, מידע לעצמאים ופרילנסרים, מעסיקים, חברות ומלכ”רים, מידע לסובלים מחובות וקשיים כלכליים ועוד ועוד.

כיוון שאין באפשרותנו לעדכן את האתר בכל יום, אספנו את הקישורים לאתרים אשר כן מעדכנים את המידע באופן קבוע ולעיתים אף בכל יום, בכדי לעקוב אחר מגבלות הקורונה בשוק העבודה, תוצאות הסגרים, החיסונים ושאר מרעין בישין. בתקווה לחזרה מהירה לשגרת 2019:

יומן עדכונים בנושא הקורונה

פורטל הקורונה של כל זכות

מדריך לעובדים בתקופת משבר הקורונה

מדריך מיוחד לעובדים מעל גיל 60 העומדים בפני פיטורין או הוצאה לחל”ת

עובדים עצמאיים

מענק לכל אזרח

Share

כל המידע הנכלל באתר זה, הינו בבחינת מידע כללי בלבד ואינו בגדר חוות דעת ו/או ייעוץ משפטי מוסמך. אין להסתמך על המידע המתפרסם כאן בקבלת החלטות ו/או לשם נקיטת צעדים בעלי השלכות כלכליות ו/או אחרות, ללא התייעצות נוספת עם בעלי מקצוע מתאימים.

This entry was posted in כללי, מרכז מידע and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.