המדריך המעשי לסטארטאפיסט: פרק א’ – איך לא חשבו על זה קודם? מרעיון ליזמות מצליחה

כמעט לכולנו, עולה רעיון למוצר או שירות שאיננו מבינים כיצד לא חשבו עליו לפנינו, ויתרה מכך, מדוע הוא איננו בשוק. ברוב המקרים, מדובר בפתרון לבעיה כזו או אחרת ולעיתים (דבר המאפיין חברות סטארטאפ רבות), הפתרון מקדים את הבעיה (או את צרכי השוק – לדוגמא פתרונותMMS טרם הופעת מכשירי קצה תומכים).

 בין אם מדובר ברעיון אשר משפר או מוסיף ערך למוצר/שירות קיים (כהצעתו של יעקב נס – אל להוסיף מרכיב של חסכון להגרלות מפעל הפיס על מנת להרחיב את שוק המשתמשים) ובין אם מדובר בממשק המחבר מערכות תקשורת סלולרית למערכות קוויות, כך שלמשתמש הקצה נראה כי מדובר במערכת אחת, להצלחת המיזם (כל מיזם), דרושים אותם מרכיבים.

 כיוון שאין צורך להמציא את הגלגל שלא לצורך, בפרק הראשון בסדרת מאמרים זו, בחרנו לצרף שאלון ליזם, אשר חובר ע”י מר גדעון טולקובסקי, מוותיקי תעשיית הון הסיכון בישראל. לאחר שתענו על השאלון, יהיה לכם מושג הרבה יותר ברור לגבי הכיוון שבו עליכם ללכת.

לא נעשה כל שינוי בתוכן השאלון וניתן למוצאו באתר פורום היזמות שלMIT כאן

שאלון ליזם

Share

כל המידע הנכלל באתר זה, הינו בבחינת מידע כללי בלבד ואינו בגדר חוות דעת ו/או ייעוץ משפטי מוסמך. אין להסתמך על המידע המתפרסם כאן בקבלת החלטות ו/או לשם נקיטת צעדים בעלי השלכות כלכליות ו/או אחרות, ללא התייעצות נוספת עם בעלי מקצוע מתאימים.

This entry was posted in מאמרים and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.